1-3-2017 Παναγιώτης ΥΦΑΝΤΗΣ - Σταύρος ΓΙΑΓΚΑΖΟΓΛΟΥ

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.Αν. Καθηγ. Θεολ. Σχ. Α.Π.Θ. - Δρ.Θεολ. Συμβουλος Υπ.Παιδείας Ι.Ε.Π.

"Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές".

   

      Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.

 

 

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.

12

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος των επιμορφωτικών μαθημάτων για γονείς & εκπαιδευτικούς με το θέμα του 3ου κύκλου "Θρησκευτική Αγωγή & Αξιακή Αγωγή: Σχέσεις & Προοπτικές". Οι ομιλητές κ.Σταύρος Γιαγκάζογλου και κ.Παναγιώτης Υφαντής ανέπτυξαν το θέμα εστιάζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι "συνθήκη" και πρέπει υπάρξει άνοιγμα στην πολυτισμικότητα με βασικό όμως πυλώνα της Ορθοδοξία. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αναθεωρούνται κάθε χρόνο και να αλλάζουν ριζικά κάθε 6-7 χρόνια και όχι κάθε 30 χρόνια που γινόταν παλαιώτερα.